You are here: Home > Bicara Hatiku > Berlalunya Bulan Julai

Berlalunya Bulan Julai

 

Begitu cepat masa berlalu. Pejam celik, dah masuk bulan yang kelapan untuk tahun 2011.  Maksudnya juga dah masuk bulan ketiga aku menggunakan blog WP ini. Bulan lepas iaitu bulan Julai, aku memang agak sibuk. Sedikit sebanyak kesibukkan ku itu memberi kesan terhadap blog aku ni. Dengan entri yang agak kurang, ku rasakan seperti blog aku mulai hambar.

Dalam kesibukkan yang ku lalui, idea untuk entri pun agak kurang. Semua ini mungkin kerana keletihan fizikal dan juga mental. Cabaran 30 hari pun agak tertangguh dan terabai begitu sahaja. Jarang juga dapat berblogwalking, selalunya hanya sekadar membalas kunjungan rakan-rakan blogger yang sudi singgah di blog ku ini.

Kesibukkan yang melanda diriku di bulan Julai menyebabkan aku tertinggal beberapa perkara untuk blog ini. Yang paling utama ialah, aku terlupa untuk print skrin untuk Top Ten Commentator. So sorry you all. However Pak Lan, sekali lagi berjaya merangkul tempat pertama. Rajinnya Pak Lan komen. Tapi aku nak minta maaf pada Pak Lan dan juga pada you all yang lain, sebab ada ketikanya aku tak sempat nak komen kat blog you all. Hope tiada siapa yang merajuk dengan ku.

Anyway untuk bulan yang baru ni, aku bertekad untuk lebih rajin mengupdate entri di blog ini. Dan insyaallah cabaran 30 hari tu, aku akan cuba untuk selesaikan. Rasanya tinggal 10 tajuk sahaja untuk cabaran itu. I also will try to do more blogwalking dan akan cuba to comment more in all your blogs.

Thank you for all your support. Follower blog ku ini juga dah semakin bertambah. Aku harap dapatlah bertemu dengan follower yang ke 1000 dalam bulan ini. Jangan follow aje tau…rajin-rajinlah singgah and komen juga yer. Anyway I appreciate each and everyone of you.

 

I am actively back in the blogging world :)

 


 

About Puteri Kasih

Bukan seorang tuan puteri kayangan, cuma insan biasa yang meminati bidang penulisan. Mula aktif berblog sekitar tahun 2011. Seorang pencinta kucing dan bakal seorang novelis. Berpegang pada prinsip tewas tidak bererti gagal selamanya

9 comments

  1. hehe takpe la puteri.settlekan apa yang patut.utamakan yang lebih penting dan jaga kesihatan itu yang lebih mustahak :)

  2. Its OK..tak dak apa yang nak dimaafkan..
    next month pak lan plak kurang aktif update blog..dijangka la..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Scroll To Top