You are here: Home / berita / Bayi Berkaki Enam

Bayi Berkaki Enam

Bayi Dilahirkan Berkaki Enam | Seorang bayi di Pakistan lahir dengan berkaki enam. Pada awalnya ibu bayi itu dijangkakan akan melahirkan anak kembar namun kerana pertumbuhan janin yang tidak sempurna akhirnya dia melahirkan seorang bayi yang mempunyai 6 kaki.

Kini para doktor sedang mencuba sedaya upaya untuk membuang 4 kaki yang lain. Malah mereka juga sedang mempertimbangkan untuk meminta bantuan dari pakar-pakar luar negara yang lebih arif melakukan pembedahan sebegini.

Simpati dengan nasib bayi malang ini. Semoga usaha para doktor akan berhasil dan bayi ini nanti mampu menjalani kehidupan yang sempurna kelak.

 

About Puteri Kasih

Bukan seorang tuan puteri kayangan, cuma insan biasa yang meminati bidang penulisan. Mula aktif berblog sekitar tahun 2011. Seorang pencinta kucing dan bakal seorang novelis. Berpegang pada prinsip tewas tidak bererti gagal selamanya

10 comments

  1. kesian baby tu.. harap2 doc dpt jln penyelesaian utk dia.. huhu

  2. semoga ade pakar luar yg bantu bayi ni..

  3. mudah-mudahan usaha untuk membantu baby tu berjalan lancar..amin

  4. nampak mcm susah jugak nk bedah kaki baby tu jadi normal….ermmm

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Scroll To Top