You are here: Home > Hiburan > Fouziah Gous Bertunang Jun 2012 Dan Berkahwin Januari 2013?

Fouziah Gous Bertunang Jun 2012 Dan Berkahwin Januari 2013?

Fouziah Gous Bertunang Jun 2012 | Fouziah Gous, pelakon cantik manis yang dikatakan sedang bercinta dengan seorang VIP yang juga merupakan orang kuat stesen televisyen.

Fouziah Gous menafikan gosip itu dan mengatakan ianya cuma salah faham. Namun kini muncul pula cerita baru yang menyatakan Fouziah Gous bakal bertunang pada Jun 2012 dan bakal berkahwin pada Januari tahun depan.

Persoalannya, adakah cerita ini benar atau sekadar gosip?

Bila cerita-cerita mengenai artis ni, kadang-kadang sukar nak tahu kesahihan cerita sama ada  ianya cerita benar atau gosip semata-mata. Sebab kebanyakkan cerita mengenai artis ni selalu sembang kedai kopi je kan.

Selalunya kalau nak tau cerita sebenar kena tunggu sampai tiba masanya nanti. Tak pun tunggu Fouziah Gous sendiri yang menceritakannya nanti.  Agaknya siapalah yang bakal menjadi calon pilihan Fouziah Gous nanti kan.

SUMBER

About Puteri Kasih

Bukan seorang tuan puteri kayangan, cuma insan biasa yang meminati bidang penulisan. Mula aktif berblog sekitar tahun 2011. Seorang pencinta kucing dan bakal seorang novelis. Berpegang pada prinsip tewas tidak bererti gagal selamanya

13 comments

  1. alaaa…suda mau jd tunangan org sudaaaa huhuhuu

  2. selalu cerita artis ni baca je la.. hehe.. nak percaya tu tak la.. sebab xtau betul atau sekadar gosip je.. hehe

  3. gosip atau tak fauziah gous je yang tau..tunggu dan lihat je la :P

  4. elok laa cepat2 mendirikan rumahtangga…hehe :D

  5. bila pulak tuan puteri….

  6. tggu jaa pengumuman rasmi diorg :)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Scroll To Top