You are here: Home > Hiburan > Gambar Perkahwinan Azza Elite

Gambar Perkahwinan Azza Elite

 

Gambar Perkahwinan Azza Elite | Azza Elite Kahwin | Azza bekas anggota Elite sah bergelar isteri kepada  Azlan Zulaily seorang pramugara penerbangan AirAsia dengan tiga kali lafaz.

Mereka dinikahkan oleh Imam Masjid Bukit Antarabangsa ustaz Hakim Abdul Rahman selepas solat Asar tadi.

Pada majlis tersebut pihak lelaki membawa sembilan dulang hantaran yang antaranya mengandungi beg tangan, buah-buahan, Al-Quran, coklat, cincin, manisan serta emas kahwin berjumlah RM300 dan dibalas dengan sebelas dulang hantaran oleh pihak perempuan yang antaranya mengandungi minyak wangi, sirih junjung, buah-buahan, cincin dan persalinan.

Azza atau nama sebenarnya Nor Azzarima Zawari yang berusia 34 tahun menerima RM 10,000 sebagai wang hantaran.

Menurut Azza, dia berharap agar perkahwinannya bersama Azlan yang berusia 25 tahun adalah terakhir buat dirinya selepas kegagalan rumah tangganya sebelum ini.

Semoga mereka berdua berbahagia melayari bahtera rumahtangga sehingga ke akhir hayat.

 

Gambar oleh SUMBER

About Puteri Kasih

Bukan seorang tuan puteri kayangan, cuma insan biasa yang meminati bidang penulisan. Mula aktif berblog sekitar tahun 2011. Seorang pencinta kucing dan bakal seorang novelis. Berpegang pada prinsip tewas tidak bererti gagal selamanya

25 comments

  1. kawen gak si azza nie…
    tahniah…

  2. walau pernah berkahwin hantaran tetap boleh tahan… :D

  3. tahniah azza n pasangan,moga kekal hingga ke anak cucu:)

  4. congrats kak azza.. moga kekal sampai akhirat

  5. tak follow cerita artis2 ni, terkejut bila baca diorg kawen.. hehe

  6. Apa yang boleh saya katakan mereka sangat cantik dan sepadan :)

  7. semoga berbahagia buat azza…..amiiiinnn

  8. semoga perkahwinan mereka berkekalan :)

  9. nampak sepadan kan :)

  10. thank you :)

  11. ish..ish.. tak bolee ker .. majlis akad nikah nie pengantin perempuannya berpakaian menutup aurat seperti bertudung penuh dan tidak mendedahkan bahagian leher dan dada atas …. tambahan plak di dalam masjid, ruang solat lagi tu … bersifat malu sikit laaa…. addooaaaii. Imam dan dah ahli2 jemaah macam wat tak tahu aje. bersifat jahilliah sungguh laa korang nie.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Scroll To Top