You are here: Home > Santai > Gambar Pokok Betik Berwajah Manusia

Gambar Pokok Betik Berwajah Manusia

Gambar Batang Pokok Betik Berwajah Manusia | Sebatang pokok betik yang menyerupai wajah manusia yang tengah marah ditemui di ladang betik di Kampung Parit Hassan, Pontian Johor.

Masa Puteri ternampak gambar pokok betik yang dibawah ini pun rasa terkejut. Sebab sangat jelas kelihatan ianya menyerupai wajah manusia.

Rupanya memang pelik kan tapi sangat menarik kan.

About Puteri Kasih

Bukan seorang tuan puteri kayangan, cuma insan biasa yang meminati bidang penulisan. Mula aktif berblog sekitar tahun 2011. Seorang pencinta kucing dan bakal seorang novelis. Berpegang pada prinsip tewas tidak bererti gagal selamanya

14 comments

  1. muke pokok ni mcm meneran saket perot je!

  2. peliknya..tapi benar..Subhanallah

  3. mcm muka org tu la.. hehe

  4. macam muka tuan kebun jer…

    tengah meneran nak buang air besar… :P

  5. mmg unik..kdg2 menyeramkan gak..

  6. hoho tengah menahan sakit perut ke tu :)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Scroll To Top