You are here: Home / Hiburan / Fasha Sandha Mengandung

Fasha Sandha Mengandung

Fasha Sandha Mengandung | Fasha Sandha Hamil | Fasha Sandha yang baru mendirikan rumahtangga bersama Jejai pada bulan April lepas dikatakan kini sedang hamil 2 minggu. 

Menurut MH Online, berita mengenai Fasha Sandha mengandung 2 minggu telah disahkan oleh pengurus Fasha, Nik Yasmin melalui pesanan BBM.

Tadi baru je puteri tulis entri mengenai Eira Syazira mengandung, kini giliran Fasha Sandha pula.

Tahniah kepada Fasha Sandha dan Jejai.

Lepas sambutan hari ibu semalam, hari ini entri-entri puteri pun ada kaitan dengan artis-artis yang bakal bergelar ibu.

About Puteri Kasih

Bukan seorang tuan puteri kayangan, cuma insan biasa yang meminati bidang penulisan. Mula aktif berblog sekitar tahun 2011. Seorang pencinta kucing dan bakal seorang novelis. Berpegang pada prinsip tewas tidak bererti gagal selamanya

25 comments

  1. aik, dah ngandung.. tahniah kat diorang, rezeki tuh..

  2. bagus la tu..harap lepas ni tak berlakon lagi dahh..dok rumah jaga anak..

  3. cepatnya mereka dpt rezeki…

    tak lama lagi dapat adik laa anak nora danish tu… :D

  4. waah..bagus lah..tahniah2x

  5. giler ah, pantasnya, malam pertama terus success

  6. tueke suami dia…. aku rasa aku hemsem lagi.. haha! papepun tahniah dapat anak, moga bertambah rezeki kak fasha kite.. huhu

  7. wah dah jadi..tahniah jejai n fasha :D

  8. memang terkejut sgt dgr fasha dah hamil..rasa macam dia baru kawin kan..rupa2 nya bunting pelamin..rezeki tuhan nak bagi cepat..

  9. tahniah buat Fasha, nice share xD

  10. suka sangat tgk semua org komen yg baik dan doa yg baik2 kat fasha sandha kat sini,kalau buka yahoo news semua kutuk dan hina dia kata,mengandung ank luar nikah lah,semua x percaya dan kata fasha sandha nie berpura pura,ada yang kata dah mengandung sebulan tapi kata 2 minggu…semua sebab diorg baru kawin…kesian dia….

  11. jaga rumah tangga elok2 la..supaya jejai xberubah hati kat org lain pulak

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Scroll To Top