You are here: Home > berita > Ibu Gigit Anak Kandung

Ibu Gigit Anak Kandung

Alahai, sampai hati seorang ibu mengigit seluruh tubuh anak kandungnya yang baru berusia 2 tahun sehingga dipenuhi parut dan lebam

Perbuatan zalim si ibu diketahui setelah bapa budak itu membawa mangsa ke klinik kerana mendapati rambut anaknya itu gugur tanpa sebab.

Menurut pemeriksaan doktor, seluruh badan kanak-kanak itu didapati dipenuhi kesan lebam dan di percayai di dera dengan kejam.

Ibu kejam yang merupakan seorang suri rumah warga Vietnam itu dipercayai turut menumbuk dan mencucuh tubuh anaknya dengan objek panas.

Kesian kanak-kanak itu kan. Seorang insan yang bergelar ibu, sepatutnya menyayangi anaknya dan bukan mendera sebegitu rupa.

 

About Puteri Kasih

Bukan seorang tuan puteri kayangan, cuma insan biasa yang meminati bidang penulisan. Mula aktif berblog sekitar tahun 2011. Seorang pencinta kucing dan bakal seorang novelis. Berpegang pada prinsip tewas tidak bererti gagal selamanya

17 comments

  1. teringat mcm kes video tempoh hari…

    kes ibu kandung jugak kan..puteri?

  2. tekanan prasaan kot mak budak tu…

  3. kekadang tu x faham gak, pelik gak perangai manusia tu, apa tujuan dia ye

  4. pttker setiap ibu kene wat medical checkup..bhya gak mcm ni kan..

  5. tulah sian budak tu..dapat mak meroyan camtu

  6. dah takde benda nak gigit ker..

  7. Dia lapar sangat kot..chi si ;)

  8. mengapa la di perlakukan kepada anak yg masih tak mengerti apa2 … sedih

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Scroll To Top