You are here: Home > sukan > Jadual Perlawanan Siaran Langsung EURO 2012

Jadual Perlawanan Siaran Langsung EURO 2012

Jadual Perlawanan Siaran Langsung EURO 2012 | Jadual Perlawanan EURO 2012 Live Di TV3 | Para peminat bola sepak tanahair berpeluang menyaksikan beberapa perlawanan EURO 2012 secara langsung di TV3 dan juga boleh mengikuti beberapa siaran ulangan di NTV7.

Dibawah ini merupakan jadual perlawanan yang akan disiarkan secara langsung di TV3

8 Jun 2012, Jumaat Poland lwn Greece 12.00 tgh mlm
9 Jun 2012, Sabtu Belanda lwn Denmark 12.00 tgh mlm
10 Jun 2012, Ahad Ireland lwn Croatia 2.45 pagi (Isnin)
11 Jun 2012, Isnin Ukraine lwn Sweden 2.45 pagi (Selasa)
12 Jun 2012, Selasa Greece lwn Republik Czech 12.00 tgh mlm
13 Jun 2012, Rabu Belanda lwn Jerman 2.45 pagi (Khamis)
14 Jun 2012, Khamis Sepanyol lwn Ireland 2.45 pagi (Jumaat)
15 Jun 2012, Jumaat Sweden lwn England 2.45 pagi (Sabtu)
16 Jun 2012, Sabtu Greece lwn Russia 2.45 pagi (Ahad)
17 Jun 2012, Ahad Belanda lwn Portugal 2.45 pagi (Isnin)
18 Jun 2012, Isnin Itali lwn Ireland 2.45 pagi (Selasa)
19 Jun 2012, Selasa England lwn Ukraine 2.45 pagi (Rabu)
22 Jun 2012, Jumaat Suku Akhir 2 2.45 pagi (Sabtu)
23 Jun 2012, Sabtu Suku Akhir 3 2.45 pagi (Ahad)
28 Jun 2012, Khamis Separuh Akhir 2.45 pagi (Jumaat)
1 Julai 2012, Ahad Akhir 2.45 pagi (Isnin)

Manakala siaran ulangan pula akan ditayangkan pada hari yang sama jam 8.30 malam di ntv7

Pada pendapat korang, siapa yang akan jadi juara EURO 2012?

SUMBER

 

About Puteri Kasih

Bukan seorang tuan puteri kayangan, cuma insan biasa yang meminati bidang penulisan. Mula aktif berblog sekitar tahun 2011. Seorang pencinta kucing dan bakal seorang novelis. Berpegang pada prinsip tewas tidak bererti gagal selamanya

19 comments

  1. Ramailah yang berjaga tengah malam nak tengok Euro 2012 ni ^.^ hehe

  2. tengok siaran ulangan je la..malam nak bw :D

  3. start dah musim demam bola…tapi EURO kurang sikit… :P

  4. wahh, siap ada jadual lengkap kt sini :)

  5. demam bola sudah kemabli :D

  6. harap portugal yang bakal bergelar juara nanti,,,sudah tiba musim mata sepet ke pejabat ,,,hehehe

  7. balik 24hb.. ala, mampu tgk 2 je.. xpe la.. janji final bleh tgk kt umah.. sis, xde ke live streaming ke? hehe.. nk kuar tgh2 malam semata2 nk tgk bola tu mmg x la..

  8. peminat setia la ni yer…hehehe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Scroll To Top