You are here: Home / Sharing / La Tahzan Kerana Cinta

La Tahzan Kerana Cinta

Cinta bukan paksaan
Ia lahir dari dua perasaan
Hadirnya tidak diundang
Perginya tiada yang merelakan

La Tahzan Kerana Cinta merupakan sebuah novel yang berbentuk keagamaan yang seakan membimbing para gadis dan wanita untuk menempuh sebuah perjalanan yang bernama cinta.

Malah ia boleh dijadikan sebagai jambatan kebahagiaan yang akan melindungi kita dari penipuan atas nama cinta.

Ianya seakan menjadi penunjuk kepada jalan yang terang agar kita dapat meraih cinta sejati yang amat diimpikan.

Buku ini juga boleh dijadikan panduan untuk kaum lelaki andainya korang ingin memahami dilema-dilema yang terpaksa di tempuhi oleh kekasih hati. Semoga korang akan lebih memahami dan sama-sama membimbing wanita kesayangan korang ke arah jalan yang di redhai.

La Tahzan Kerana Cinta mengandungi hampir 60 dilema yang berbeza yang ditempuhi oleh kaum wanita dan pastinya yang penting ada panduan yang berbentuk nasihat disediakan untuk setiap dilema yang di hadapi.

Dan pastinya setiap wanita dapat mengaitkan diri sendiri dalam dilema-dilema tersebut dan menjadikan panduan itu sebagai permulaan untuk memperbaiki diri dan menjadi wanita yang mempunyai keperibadian yang boleh dipuji.

Andainya korang berminat untuk mendapatkan buku La Tahzan Kerana Cinta dan juga buku-buku bergenre keagamaan yang lain, korang bolehlah klik e-store

Di sana nanti, korang bolehlah memilih buku-buku yang menarik untuk dijadikan bahan bacaan dan rujukan korang.

p/s lepas dah habis baca nak beli buku lagi dari SINI

About Puteri Kasih

Bukan seorang tuan puteri kayangan, cuma insan biasa yang meminati bidang penulisan. Mula aktif berblog sekitar tahun 2011. Seorang pencinta kucing dan bakal seorang novelis. Berpegang pada prinsip tewas tidak bererti gagal selamanya

18 comments

  1. macam menarik je buku ni..

  2. arigatou bg pihak e-store :)

    laju awk publish en3 ni, hepi reading yer…

  3. wahhhh….bila tgok cover novel tu teringat e-cerpen OMBAK DIJIWA suatu ketika dulu…huhu :D

  4. inilah masalah terbesar saya,,mudah mengantuk bila membaca..

  5. yer semamngnya harus dimiliki :)

  6. mcm best je buku ni sis..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Scroll To Top