You are here: Home > Hiburan > Siapa Juara Mentor 6

Siapa Juara Mentor 6

Juara Mentor 6 | Agaknya siapa yang bakal menjadi juara mentor 6? Mentor 6 Akhir bakal berlangsung di Stadium Malawati Shah Alam. 3 protege iaitu Zatul, Anas dan Caroline bakal beraksi untuk merebut hadiah wang tunai berjumlah RM100,000

Untuk korang yang mengikuti rancangan realiti mentor 6 pastinya telah mempunyai peserta favourite.

Jadi apa kata kita bersantai di hujung minggu ini dan meneka siapakah yang bakal menjuarai MENTOR 6

Adakah Zatul, Anas ataupun Caroline?

About Puteri Kasih

Bukan seorang tuan puteri kayangan, cuma insan biasa yang meminati bidang penulisan. Mula aktif berblog sekitar tahun 2011. Seorang pencinta kucing dan bakal seorang novelis. Berpegang pada prinsip tewas tidak bererti gagal selamanya

17 comments

  1. xfollow mentor ni.. xkenal pun diorg ni.. hehe..

  2. pernah tengok sekali.. anak taim tu anak didik ela nyanyi. walau ramli ms kutuk akak tetap suka.. hope dia mng nanti (rsanya akak ni penyokong ella kot ^_^ )

  3. ayie tgok jugak sejak kebelakangan ini walau x fokus sgt…

    ayie rasa anas dan juga anak didik ogy, zatul boleh menang… :)

  4. Caroline! hehe :D Walaupun tak minat, tapi ramai yang kata suara Caroline okay :D

  5. klau nk cari penghibur, sy pilih zatul.. bole blakon & menyanyi :)

  6. tak penah tgk pun mentor :D

  7. sian anas demam…

  8. akhirnya terjawab sudah ceroline menjadi pilihan :D

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Scroll To Top