You are here: Home > Isu Semasa > Jom Kibarkan Jalur Gemilang

Jom Kibarkan Jalur Gemilang

Malam tadi telah berlangsungnya majlis pelancaran kibar Jalur Gemilang sempena sambutan ulang tahun Hari Kemerdekaan Ke-55 tahun 2012.

Tadi sempat juga tengok fireworks, meriah sangat tapi tengok dari jauh je. Sebab time tu, kebetulan puteri kat laman, tengah bagi ‘anak-anak’ makan. Tiba-tiba dengar bunyi fireworks, terus gi tengok kat pagar rumah dengan adik sepupu. Cantik sangat.

Ada tak antara korang yang dah mula mengibarkan jalur gemilang kat rumah atau kat kereta? Yang ada kedai leh juga kibarkan kat kedai..hehe

Kepada yang belum mengibarkanya tu (termasuk puteri) jom kita mula kibarkan jalur gemilang.

 

p/s blur je sejak siang tadi..huhu

About Puteri Kasih

Bukan seorang tuan puteri kayangan, cuma insan biasa yang meminati bidang penulisan. Mula aktif berblog sekitar tahun 2011. Seorang pencinta kucing dan bakal seorang novelis. Berpegang pada prinsip tewas tidak bererti gagal selamanya

33 comments

  1. btepuk tangan laa anak2 tu tgk fireworks kn :)

  2. jom2 kibar jalur gemilang.. :)

  3. semalam kat tempat saya.. da mula da program pelancaran kibarkan jalur gemilang dan bulan kemerdekaan… hehehehe… bunga api tak berhenti2 …:)

  4. Fireworks! hehe.. suka tgk fireworks.. klau ade ape2 perayaan sanggup tdo lewat semata2 nk tgk fireworks. tmbh pulak klau kt tempat sy ni sis, lepas sejam baru org bhenti main.. lg la seronok.. hehe

  5. Selamat Hari Kemerdekaan Ke-55

  6. lepas raya sambut merdeka pula :D

  7. kibar jugak bendera.

  8. kat rumah belum kibar, kat kedai pun belum kibar..hehe

    best eh tengok firework :P

  9. salam perkenalan..kibarkan jalur gemilang tanda sayang kita pada negara..jom tengok baju manik2 kat blog saya…

  10. Kibarkannya di mana sahaja…
    termasuk di dalam blog anda…

  11. masih sempat lagi…banyak masa lagi ni..hehe

  12. aiseh tak kibar bendera pun lagi..thanks for remind :)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Scroll To Top