You are here: Home / Kucing / Kamu Pencinta Kucing?

Kamu Pencinta Kucing?

Siapa kat sini suka kucing? Sila angkat tangan

Puteri yakin pastinya ramai yang sukakan kucing, tapi berapa ramai antara kita adalah pencinta kucing yang sebenarnya?

Selalunya mereka yang sukakan kucing, hanya akan menyukai kucing-kucing yang kelihatan sangat comel, bersih dan sihat.

Manakala pencinta kucing yang sebenarnya akan terus menyayangi tidak kira kucing itu comel atau berpenyakit. Malah kucing yang berkurap pun mereka sanggup dukung dan belai.

Tidak kira kucing itu comel atau hodoh, bersih atau kotor, sihat atau sakit..dia tetap mempunyai perasaan. Ingin di belai dan di manja.

Andainya korang terjumpa kucing yang sedang menderita di jalanan, jangan la menghinanya. Dia juga makhluk ciptaan tuhan yang berperasaan.

Sumber gambar : KAMI PENCINTA KUCING

 

 

About Puteri Kasih

Bukan seorang tuan puteri kayangan, cuma insan biasa yang meminati bidang penulisan. Mula aktif berblog sekitar tahun 2011. Seorang pencinta kucing dan bakal seorang novelis. Berpegang pada prinsip tewas tidak bererti gagal selamanya

30 comments

  1. kalau tak suka pun jangan la hina kucing2 jalanan tu..kucing pun ada hak untuk dihormati..kan :)

  2. dulu pnah bela kucing tapi abis kotor dlm umah.. skrg dh x bela tapi dok bg makan kucing2 terbiar kt blkg umah.. baru2 kucing2 tu beranak lagi, dpt lebih kurang 8 ekor ank kucing, huh…

  3. bila cantik dibelai2..bila dh x mo dibuang2 pula..sian kucing..

  4. saya saya saya!! hehe..

    selalu kena marah dgn en. barney.. pantang nampak kucing, yg tepi jalan pun nak pegang jugak.. huhu

  5. Saya juga suka & cinta kucing… cuma… nk bela kucing terbatas sbb dikuarters kediaman tmpat rizal bekerja x dibenarkan membela haiwan.

  6. Tak suka kucing…
    alah dgn bulunya…

  7. suka kucen sgt2 walaupn kdg2 alah.. kdg2 je kn.. kucen sgt comel.. berbulu lembut.. hehe :D

  8. cuba try pegang..hehe

  9. kadang2 sedih bila tengok ade peniaga yang sepak-sepak,baling2 kucing padahal kucing tu datang mintak makanan kt premis dorang . apa salahnya bagi sekor ikan ke apa ke . ya Allah sedih :”(

  10. suka kucing yg comel2 aje..hihi..yg dah comot2 tu kurang suka la plak..hahhaha

  11. suka tu suka tapi ….kucing jantan kecing merata…abis kain jemuran kene

  12. sy peminat kucing.slalu bg kucing liar makan.tp klau nk bawak balik n bela kat rumah tu x boleh la.nanti gado pulak ngan kucing kat rumah.lg 1, takut ada penyakit berjangkit

  13. erm…..kat umah mentua mmg banyak kucing

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Scroll To Top