You are here: Home / sukan / Olimpik London 2012, Siapakah Hero Malaysia?

Olimpik London 2012, Siapakah Hero Malaysia?

Olimpik London 2012 | Awal pagi nanti (waktu tempatan) akan berlangsungnya pembukaan sukan Olimpik London 2012. Majlis pembukaan sukan Olimpik London 2012 akan disiarkan secara langsung di RTM2.

Pastinya apa yang bermain di minda peminat sukan Malaysia adalah siapa yang bakal membawa pulang pingat emas. Mampukah Datuk Lee Chong Wei mengharumkan nama Malaysia di pentas olimpik?

Apa pendapat korang? Siapa pilihan korang untuk membawa pulang emas untuk malaysia?

 

p/s panasnya cuaca hari ini

About Puteri Kasih

Bukan seorang tuan puteri kayangan, cuma insan biasa yang meminati bidang penulisan. Mula aktif berblog sekitar tahun 2011. Seorang pencinta kucing dan bakal seorang novelis. Berpegang pada prinsip tewas tidak bererti gagal selamanya

40 comments

  1. Harap2 Datuk Lee Chong Wei dapat pingat emas utk olimpik kali ni.. =)

  2. harap2 majoriti atlit kita menang pingat :)

  3. sgt yakin akan ada pingat emas dari acara badminton dan basikal

  4. the one who can take the challenge will be our hero.

  5. tak kisah siapa yg jadi hero asalkan apa yg di’target’ tu tercapai..hehe :)

  6. mungkin LCW dpt emas..huhu

  7. Harap-harap Dato LCW berjaya mendapat pingat emas la kan..

  8. lazaac la yg dpt nanti… hikhik…

  9. kalau hero, chong wei ajelah jawabnya..

  10. agak kecewala dgn prestasi pasukan negara skrg… bnyk yg gagal pusingan awal nie.. apapun,, go go malaysia… xD

  11. mudah-mudahan lee chong wei dpt la pingat utk malaysia kan

  12. Harap-harap datuk LCW dapat emas tahun ni

  13. mesti Chong Wei punyalah..! Malaysia Boleh..!!

  14. saya x follow sangat

  15. juaranya mestilah yang berjaya menang pingat kat olimpik nie…
    :)

  16. harap2 malaysia ada rezeki lebih tahun ni..insyaAllah.

    :)

  17. pandalela, bryan semua kecundang.. harap2 lee chong wei tak kecundang.

  18. … moga Lee Chong Wei terus cemerlang di persada dunia!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Scroll To Top