You are here: Home / Renungan / Renungan : Teman Sejati

Renungan : Teman Sejati

Sahabat sejati adalah mereka yang sanggup berada disisimu ketika kamu memerlukan sokongan walaupun saat itu mereka sepatutnya berada di tempat lain yang lebih menyeronokkan.

Bertuah andainya kita mempunyai sahabat sejati kan. Sahabat yang akan sentiasa bersedia untuk berkongsi segala suka dan duka bersama kita. Malah lebih bermakna andainya sahabat sejati kita adalah pasangan kita.

Sebut tentang sahabat sejati, teringat pula kat lagu nyanyian kumpulan brothers ‘Teman Sejati’. Puteri suka sangat dengan lagu tu. Jom kita dengar sama-sama

About Puteri Kasih

Bukan seorang tuan puteri kayangan, cuma insan biasa yang meminati bidang penulisan. Mula aktif berblog sekitar tahun 2011. Seorang pencinta kucing dan bakal seorang novelis. Berpegang pada prinsip tewas tidak bererti gagal selamanya

29 comments

  1. zman skrg x mampu dpt ramai teman sejati.. lebih ramai yg suka pegang watak pelakon drama…

  2. Dikala kita susah baru boleh tahu siapa teman sejati kita.

  3. Susah nk carik kawan yg mcm ni sis.. especially kwn2 yg jumpa di uni.. ramai yg berkawan demi kepentingan sendiri.. yg btol ikhlas berkawan tu payah nk jumpa.. huhu..

  4. seorag rakan sejati lebih bernilai dari 1000 kawan2 biasa..huhu

  5. Sekarang ni susah nak jumpa dan dapat teman sejati macam tu :)

  6. ayah dan ibu sememangnya teman sejati kita semua azie :)

  7. kadang2 xtau nie…. sejati atau tak… kalau jumpa mmg rapat giler… tpi kalau jauh senyap je…

  8. teman sejati mmg susah nak jumpa sekarang ni..cam caliph ckp tu lah ramai yg jadi pelakon je :)

  9. suka jgk lagu nih, memang best. susah nak cari sekarang, kalau jumpa kita bertuah ada teman sejati tuh

  10. Lagu tu best sangat..tapi pic budak kecik tu mmg betul2 cun..masuk dengan entry..hhoho..

    Ayat Caliph tu mmg best..! hahha

  11. alangkah bertuahnya kalau kita ada teman sejati.. nak tau dia teman sejati ke tak masa kita dalam kesusahan…

  12. assalamualaikum wbth…
    Pekabar puteri kasih..?

    sib baik malam nie clear…laju tgok u tube tu..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Scroll To Top