You are here: Home / Wordless Wednesday / Wordless Wednesday : Geram

Wordless Wednesday : Geram

About Puteri Kasih

Bukan seorang tuan puteri kayangan, cuma insan biasa yang meminati bidang penulisan. Mula aktif berblog sekitar tahun 2011. Seorang pencinta kucing dan bakal seorang novelis. Berpegang pada prinsip tewas tidak bererti gagal selamanya

23 comments

  1. ermmm….memang betul2 geram..

    bukan pd baby tu..sbb dia x tau apa2…

    tapi pd penjaga dia…knpa biarkan baby yg x tau apa2 tu cekik kucen tu…sian laaa dia…ermmm

  2. kesian kucing tu .. dah macam terjojol biji mata dia

  3. hahahahah. sian ke kucing. baby tu geram sangat la tu

  4. kesiannye la kucing tu..

    mesti kucing tu fikir, ape la dosa dia smpai mcm tu sekali budak tu buat.. hehe

  5. Oloh siannya kucing tu kena cekik..

  6. erm.. nasib baik budak gemok ni x kena terkam dgn kucing tuh..

  7. adoi..tolong2..kata kucing tu..huhu

  8. baby tu tak reti nak dukung kucing…hehehe

  9. jgn nanti bb tu mbesar jadi budak jaat sdah…

  10. waaa.. kesian kucen tu.. xbersalah.. huhu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Scroll To Top