You are here: Home > sukan > Debaran Menanti Perak Bertukar Emas

Debaran Menanti Perak Bertukar Emas

Pingat perak telah pun berada dalam genggaman kita apabila dengan bergayanya Datuk Lee Chong Wei mara ke pentas Final Olimpik London perseorangan lelaki acara badminton.

Datuk Lee Chong Wei telah berjaya mengalahkan Chen Long di peringkat separuh akhir badminton perseorangan lelaki Olimpik London sebentar tadi dengan keputusan 21-13 dan 21-14

Walaupun pingat sudah pasti dalam genggaman Malaysia di acara badminton perseorangan lelaki akhir Olimpik London, namun pastinya semua rakyat Malaysia mengharapkan pingat itu akan bertukar ke kilauan emas bila berakhirnya acara final itu nanti.

Mampukah Datuk Lee Chong Wei mendapatkan pingat emas untuk Malaysia? Sama-sama kita doakan yer :)

 

About Puteri Kasih

Bukan seorang tuan puteri kayangan, cuma insan biasa yang meminati bidang penulisan. Mula aktif berblog sekitar tahun 2011. Seorang pencinta kucing dan bakal seorang novelis. Berpegang pada prinsip tewas tidak bererti gagal selamanya

27 comments

  1. Harap2 Malaysia dapat memperolehi pingat emas dalam sukan badminton ni. hehe ^_^

  2. harap2 berjaya kali ni :)

  3. tengok jugak tadi. smart la dia men. hope menang untk final nanti :)

  4. cuma hero yg hebat mampu mencapai emas.

  5. Harap Datuk LCW berjaya melaksanakannya dan mencatat sejarah sukan negara.

  6. LCW perlukan sokongan pada rakyat malaysia.. :)

  7. harap2 datuk lee chong wei berjaya..

    p/s : ramailah yg berharap dpt baskin robbins free ni.. nasib je kt miri xde baskin robbins.. hehe

  8. It will be a fight to the finish,all the best to LCW.

  9. terus menyokong LCW.. koga dia berjaya

  10. puteri, rindunya dkt puteri n blog2 huhuhu

  11. kalau dah rezeki tak kemana

  12. harapan tinggal harapan :P

  13. ha ah tak ada rezeki untuk acara badminton itu kan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Scroll To Top