You are here: Home > Santai > Sanggup Ke?

Sanggup Ke?

p/s sanggup ke berbaris panjang?

About Puteri Kasih

Bukan seorang tuan puteri kayangan, cuma insan biasa yang meminati bidang penulisan. Mula aktif berblog sekitar tahun 2011. Seorang pencinta kucing dan bakal seorang novelis. Berpegang pada prinsip tewas tidak bererti gagal selamanya

28 comments

  1. Sanggguuuuuppppppppppppppppppppppp

  2. harus la tak.. sy dah la tak suka tmpat sesak dgn org ni.. huhu.. ada jugak yg pitam nnti..

  3. alahai ciannyer..habis tak dapat ke?

  4. x payah buang masa.. x berminat nk beratur lama panjang2, erkk…

  5. erm tak minat aiskrim jd memang tak payah beratur la kan..heheh :P

  6. Nasib baik bukan peminat aiskrim. :)

  7. mmg xla…xberatur pun smlm..huhu..xkuasa nk bersesak2 cenggitu….

  8. kawan opis akak ada pergi.. huhu..

  9. muahahaha tak sanggup akak jenuh nak kendong twin lg.. dengan dua budak besar tu lagi PITAM!

  10. Takde Maknanya Nak Berbaris Semata2 Nak Amik Aiskrim Nie Je..

    huhuhuhu…

    Baik Lagi Tgk Cite Hindustan Kt Umah..

    Hahahaha..

  11. mcm malas pula..satu scoop lak tu..

  12. Tak sangguplah kalau panjang sangat.

  13. setakat 1 scoop tu, mmg x sanggup la. kalo bg 5, okay gak.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Scroll To Top