You are here: Home > Special Entry > Selamat Hari Raya Dari Puteri Kasih

Selamat Hari Raya Dari Puteri Kasih

Sebelum korang semua bercuti, Puteri nak ambil kesempatan ini untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri dan Maaf Zahir Batin kepada semua pembaca blog Puteri Kasih yang tak pernah jemu-jemu singgah dan meninggalkan jejak di sini. Harap persahabatan yang terbina antara kita semua berkekalan sampai bila-bila.

Puteri juga menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf, sekiranya selama membebel di blog ini, Puteri ada tersilap kata, terkasar bahasa atau terguris hati sesiapa.

Kepada mereka yang bakal memandu pulang ke kampung, berhati-hatilah ketika memandu. Ingatlah perayaan adalah untuk disambut bersama insan-insan yang tersayang dan bukan untuk diratapi. Semoga berbahagia bersama keluarga dan sanak saudara.

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI DAN MAAF ZAHIR BATIN

 

About Puteri Kasih

Bukan seorang tuan puteri kayangan, cuma insan biasa yang meminati bidang penulisan. Mula aktif berblog sekitar tahun 2011. Seorang pencinta kucing dan bakal seorang novelis. Berpegang pada prinsip tewas tidak bererti gagal selamanya

38 comments

  1. hihii

    selamat hari raya aidilfitri minal aidil wa faizin jgak Puteri :)

  2. selamat hari raya, maaf zahir batin :)

  3. selamat hari raya maaf zahir batin :)

  4. selamat hari raya puteri. dah start balik kampung ke?

  5. Selamat Hari Raya everybody.

  6. selamat hari raya jugak
    maaf zahir dan batin

  7. Selamat hari raya maaf zahir batin juga buat puteri :) btw malam raya hingga raya ke 2 zu kerja malam 11 mlm – 7 pg :) so tak beraya sgt la sbb Mr Huby pun kerja :P

  8. Selamat Hari Raya kepada Puteri dan semua di sini ;)
    jangan Main Mercun

  9. Selamat hari raya jgk kt cik puteri kiter ni..
    maaf lau ade slh silap..heee =D

  10. selamat hari raya..maaf zahir dan batin.. :)

  11. Assalamu`alaikum Puteri, saya juga ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan selamat hari raya buat Puteri seisi keluarga di sana. Minta maaf kalau ada di antara artikel di dalam blog saya pernah membuatkan Puteri tersinggung.

  12. Selamat hari raya.. hehe.. jgn lupe dtg rumah tau sis.. hehehe.. =P

  13. Selamat hari raya ,,,maaf zahir dan batin.

  14. nak duit raya. nak kueh raya. nak lemang raya…

  15. wahh… puteri dah buat ucapan raya la
    juga buat puteri…

    selamat hari raya dear
    maaf zahir batin

  16. Selamat Hari raya ! :D
    Maaf Zahir dan batin ^_^

  17. selamat hari raya, maaf zahir dan batin :)

  18. selamat hari raya azie :)

  19. nak duit raya..kena tunggu thn depan…hikk :P

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Scroll To Top