You are here: Home / Hiburan / Keputusan Penuh Anugerah Blockbuster : Syamsul Yusof Menang Besar

Keputusan Penuh Anugerah Blockbuster : Syamsul Yusof Menang Besar

Keputusan Penuh Anugerah Blockbuster | Anugerah Blockbuster telah pun berlangsung malam tadi. Dan ianya menjadi malam kemenangan buat pengarah muda yang berbakat besar Syamsul Yusof yang berjaya memenangi 5 kategori.

Berikut adalah senarai pemenang Anugerah Blockbuster 

Anugerah Filem Terhebat – KL Gangster (Syamsul Yusof)
Anugerah Tuan Direktor – Syamsul Yusof (KL Gangster)
Anugerah Direktor Baru Terhebat – M. Suurya ( Sumpahan Puaka)
Anugerah Filem Aksi Terhebat – KL Gangster (Syamsul Yusof)
Anugerah Filem Kelakar – Hantu Bonceng (Ahmad Idham)
Anugerah Filem Takut Terhebat – Khurafat (Syamsul Yusof)
Anugerah Drama Muzikal Terhebat – Nur Kasih The Movie! (Khabir Bhatia)
Anugerah Heroin Terhebat – Yana Samsuddin (Bini-Biniku Gangster)
Anugerah Hero Terhebat – Zizan Razak (Hantu Bonceng)
Anugerah Watak Penyangak Terhebat – Fikir Bakar (Klip 3GP)
Anugerah Lagu Filem Terhebat – Ombak Rindu
Anugerah Hero Baru Terhebat – Shahir (Karak)
Anugerah Heroin Baru Terhebat – Tasha Shila (Ratu The Movie)

Apa pendapat korang mengenai senarai pemenang?

Pada awalnya puteri jangkakan Ombak Rindu akan dinobatkan sebagai filem terhebat,. Tapi bila difikirkan balik, filem tu ada juga kekurangannya dari segi lakonan seorang dua pelakonnya.

p/s tahniah kepada semua pemenang.

 

About Puteri Kasih

Bukan seorang tuan puteri kayangan, cuma insan biasa yang meminati bidang penulisan. Mula aktif berblog sekitar tahun 2011. Seorang pencinta kucing dan bakal seorang novelis. Berpegang pada prinsip tewas tidak bererti gagal selamanya

43 comments

  1. ayie rasa memang senarai pemenang yg sudah boleh diteka dan diagak… :)

  2. saya mmg minat dengan filem2 aksi oleh syamsul yusuf..tahniah bro

  3. Tahniah buat syamsul.. Mmg suka kat dia ni

  4. Ombak rindu hanya diperkuatkan oleh aaron aziz sahaja, pemilihan pelakon juga macam tak berapa berkenan sgt kalau dibandingkan dengan KL Gangster memang terserlah cerita tersebut dan ada pengajaran disebalik cerita tersebut…

    Tapi frust sebab aaron aziz tak memang, zizan pulak yang menang :(

  5. Mat Jo tak kisah pun, yang Mat Jo kisah bila KL gengster 2 nak kuar, ahaks

  6. Sol Sol Sol, papa bangga dengan mu Sol…. Tetapi kalau saya pilih maybe Ombak Rindu akan dapat lebih sikit hadiah dan sori la Hantu Bonceng tu patut kurang sikit hadiah. IMO.

  7. kawan ade pergi tengok anugerah blockbuster ni. utk assignment dia kalau tak silap. siap dapat tempat duduk vip lg. huhu

  8. takde rasa pape pun coz ida xminat pasal2 retis mesia,ngeee :D

  9. Tahniah syamsul yusoff. KL gangster memang best.

  10. sy x tgk pun klmarin.. tapi tau dia menang besar :)

  11. KL gangster mmg best..tahniah syamsul yusof

  12. tengok kejap je malam tu…. tahniah buat dia mmg menang besar

  13. … kagum dengan Syamsul Yusof. Passion dan minatnya membawa beliau ke tahap sekarang.

  14. harapnya akan ada filem yang lebih hebat nanti

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Scroll To Top