You are here: Home / Sharing / Kesan Memakai Pakaian Ketat

Kesan Memakai Pakaian Ketat

Selalunya orang yang memakai pakaian ketat memberikan alasan ingin berfesyen, namun mungkin mereka tidak sedar akan kesannya kepada badan dan emosi diri.

Berdasarkan kajian, memakai pakaian yang ketat boleh menggangu emosi seseorang seperti mudah berasa tertekan atau stress. Ini terjadi kerana otot-otot badan berada dalam keadaan yang tidak selesa.

Tabiat Buruk Dan Kesannya Kepada Kesihatan !!

Malah kita juga akan lebih cepat terasa kebas. Hal ini berpunca dari peredaran darah yang tidak dapat bergerak dengan normal. Ini akan mengakibatkan kerosakkan pada saraf walaupun bukan pada tahap yang serius.

Malahdengan mengenakan pakaian dalam yang ketat  juga boleh menganggu tahap kesuburan seseorang.

Kalau yer pun nak berfesyen jangan la sampai memudaratkan diri sendiri yer.

Dunia Tanpanya…Bagaimanalah agaknya !!

Girls Only !!

p/s tak suka pakaian yang ketat…rasa tak selesa

About Puteri Kasih

Bukan seorang tuan puteri kayangan, cuma insan biasa yang meminati bidang penulisan. Mula aktif berblog sekitar tahun 2011. Seorang pencinta kucing dan bakal seorang novelis. Berpegang pada prinsip tewas tidak bererti gagal selamanya

33 comments

  1. fesyen sarung nangka camne pula, ahaks

  2. fesyen sampai diri terseksa xsanggup la…..

  3. Saya memang tak suka bila tengok orang perempuan pakai ketat-ketat.

  4. pakai baju ketat2 ni, x rasa pergerakan macam terbatas sket ke? aku kdg2 pakai bj lengan pjg yg lengan nyer agak ketat, pun aku rasa rimas.

  5. Biasala Puteri,.. nak ikut fesyen dan nampak cantik ni perlu berkorban dan tahan sakit. :)

  6. ayie suka pakai pakaian yg longgar…sbb tu kalau pergi solat selalu pakai kain pelekat…jarang2 pakai seluar…kecuali bila bermusafir..itu pun lebih suka bawa kain sendiri utk solat…. :)

  7. dilema mangsa fesyen…

  8. seksa jiwa tgk diorg yg suke pki ketat2 tue, huhu~.. T_T

  9. fesyen punya pasal, lautan api sanggup ku seberangi #eh heheh :P

    p/s rimasnya pakai pakaian ketat-ketat :(

  10. pakai baju kurung je la.. kan senang.. hehehe..

  11. nak sangat cantik sampai lupa bab kesihatan

  12. tu la tak suke pakai ketat2… dah la aku ni jenis kurus..memang macam rangka..haha

  13. pakai pakain ketat memang tak selesa.. yang berumur pun masih pakai ketat lg. mcam mana perasaaan mereka y pakai ketat ni. ;)

  14. aik…hehehe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Scroll To Top