You are here: Home / Special Entry / Istimewa Aidiladha

Istimewa Aidiladha

Kepada semua pembaca, rakan-rakan blogger, followers dan sesiapa sahaja yang singgah di blog puterikasih dot com, puteri nak ambil kesempatan ini untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha.

Selamat beraya dan bercuti bersama keluarga tersayang dan pastikan keselamatan sentiasa diutamakan walaupun dimana sahaja korang berada.

 

p/s juadah apa yang istimewa kat rumah hari ni?

 

 

About Puteri Kasih

Bukan seorang tuan puteri kayangan, cuma insan biasa yang meminati bidang penulisan. Mula aktif berblog sekitar tahun 2011. Seorang pencinta kucing dan bakal seorang novelis. Berpegang pada prinsip tewas tidak bererti gagal selamanya

26 comments

  1. Selamat Hari Raya Aidiladha… Menu esok, nasi impit, rendang ayam & kerang dan kuih muih… :)

  2. Selamat Hari Raya Aidil Adha..menu untuk besok just Ketupat palas dan rendang ja…takdan nak masak banyak2…

  3. terima kasih puteri… :)

    menu utama kat rumah ayie ketupat palas cicah rendang ayam… :)

    meh laa sini … hehe

  4. juadah istimewa? honey stars je kot. haha!

  5. Salam Aidiladha Puteri :)
    Najwa singgah lepak di sini di hari raya ini :D

  6. salam aidiladha :) nasi impit , kuah kacang :D

  7. selamat hari raya aidiladha azie :)

  8. semua ada..mcm hari raya aidilfitri ari tu..huuuu
    selamat hari raya jugak ye cik puteri..^_^

  9. kali ni sedia laksa saja :)

  10. yap. selamat hari raya!! jangan makan lemang banyak sangat yekk..

  11. selamat menyambut hari raya aidiladha…

  12. harap2 belum terlambat, selamat aidiladha kepada tuan rumah dari mat jo

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Scroll To Top