You are here: Home > Spontaneous Thursday > Spontaneous Thursday : Jangan Berserah

Spontaneous Thursday : Jangan Berserah

 

“Jangan terlalu berserah dalam sesuatu hal selagi tidak cuba untuk berusaha”

p/s never give up ^_^

About Puteri Kasih

Bukan seorang tuan puteri kayangan, cuma insan biasa yang meminati bidang penulisan. Mula aktif berblog sekitar tahun 2011. Seorang pencinta kucing dan bakal seorang novelis. Berpegang pada prinsip tewas tidak bererti gagal selamanya

31 comments

  1. berusaha smpi bjaya…yeah!

  2. Yup..never give up kepade bnde2 yg berfaedah kannn..?? rezeki tdk dtg bgolek jika kite belum mencube utk berusaha..!!~ Nice post…..

  3. I LIKEEEE…… puteri kasih……. bahas omputinya kata never give up!…. heee

  4. Seronoknya jadi kucing ni… dahlah cukup makan….. ada katil sendiri pulak tu… kategori kucing kaya ni.

  5. yg tu bukan berserah apa tu. memang redha takleh nak bangun dah. gemuk sgt. hehe

  6. meow ni gemuknya dia….geram…. sama2 berusaha lebih gigih, jgn menyerah kalah..:)

  7. Puteri, bagi kucing nie kat Mat Jo boleh, nak tambah koleksi nie, bes nie besar, boleh ajak gaduh petang2, ahaks

  8. teruskan usaha…sampai berjaya… :)

    baru lepas makan la kucen tu… :P

  9. KALO JATUH BGUN BALIK .. KALO TUMBANG DIRIKAN BLIK .. SENANG KATE SUKE LAH AYAT KAT ATAS TU .. JGN PERNAH BERPUTUS ASA

  10. kucing tu dah give up makan banyak sgt..hehe

  11. Macam tuan besar jer kucing tu.hehe

  12. allah benci hamba yg berputus asa..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Scroll To Top