You are here: Home / Santai / Untuk Lelaki

Untuk Lelaki

 

Semalam puteri buat entri INI tapi yang komen pula majoriti dari kaum adam. Jadi untuk menghargai komen dan pembaca dari kaum adam pula, untuk korang semua yang bergelar lelaki….layannn

 

p/s andainya tak faham sangat bait-baik lirik tu…buat-buatlah faham yer…hehe

 

About Puteri Kasih

Bukan seorang tuan puteri kayangan, cuma insan biasa yang meminati bidang penulisan. Mula aktif berblog sekitar tahun 2011. Seorang pencinta kucing dan bakal seorang novelis. Berpegang pada prinsip tewas tidak bererti gagal selamanya

30 comments

  1. Eh dada lagu dedikasi untuk lelaki.

  2. wahh..utk llaki pla…
    bru adil ye….?hehe

  3. x pernah lagi dengar lagu tu…susah nk masuk…hehe

    x mcm lagu datuk siti..leh nyanyi sama2…

    kenapa puteri x pilih lagu…LELAKI INI nyanyian anuar zain…boleh laa ikut sama2 nyanyi… ^__^

  4. Dah ada untuk lelaki pulak. Kena tengok banyak kali nie sebab masih belum faham maksud yang hendak disampaikan.

  5. … sebagai lelaki Melayu beragama Islam, saya berusaha mengikuti Rasulullah sebagai idola terbaik.

  6. yeayh, post nie Mat Jo suka, ahaks

  7. lagu apa ni….x biasa dengar la….hehheheee

  8. Bersyukur kerana dilahirkan sebagai seorang lelaki. :-)

  9. wah ada dedikasi khas dari puteri :)

  10. nasib baik sis tak buat entry Aku Lelaki kan. haha

  11. entri dedikasi untuk mereka plak..hehe

  12. sebab kesian diorang takleh nak komen apa dalam entri sebelum ni..hehe

  13. haha..betul tu..bagi chance la plak kan puteri..

    ngee~

  14. lelaki dicipta utk menjadi khalifah bukan khatijah yer..hehe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Scroll To Top