You are here: Home / Santai / Video Ketagih Makan Benda Pelik

Video Ketagih Makan Benda Pelik

 

Bila kita dah ketagih dengan sesuatu, kita akan sentiasa mencari benda itu walaupun ianya akan memudaratkan diri sendiri.

Puteri nak share dengan korang beberapa klip video ketagihan memakan benda-benda yang pelik.

Ada beberapa videoklip lain yang puteri jumpa seperti makan makanan kucing, makan rambut sendiri, makan pengilat kuku, makan abu mayat suami…erkk

Mereka ni semua sememangnya ada masalah psikologi dan perlukan bantuan pakar untuk menghentikan ketagihan sebegitu.

p/s macam-macam ketagihan di dunia ni kan

About Puteri Kasih

Bukan seorang tuan puteri kayangan, cuma insan biasa yang meminati bidang penulisan. Mula aktif berblog sekitar tahun 2011. Seorang pencinta kucing dan bakal seorang novelis. Berpegang pada prinsip tewas tidak bererti gagal selamanya

28 comments

  1. makan benda2 yg x ada khasiatnya…buat apa? hanya memudaratkan diri di kemudian hari…jer kn

  2. Peliknya makan benda pelik…Tak pasal2 ada kes yang mati..kerana keracunan

  3. Subhanallah…

  4. teruk sgt dah tu ketagih. tp at least kalo lapar xde mknn, diorang bole mkn benda laen.

  5. memang dah gian..hehe

  6. Ketagihan merokok pun satu hal. :)

  7. ada yg makan sabun tu sis.. ish, tak paham la. huhu

  8. ade no contact diorang tak, kalau rumah Mat Jo beselerak, tak sempat nak kemas, soh diorang makan je benda2 yang Mat Jo tak nak, ahaks

  9. dah takde menda lain nak makan la tu..

  10. akak nak tengok pun tak berani kang ada tunjuk benda pelik pulak

  11. erm manusia memang pelik..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Scroll To Top