You are here: Home / Hiburan / Gambar Majlis Pernikahan Farid Kamil Dan Diana Danielle

Gambar Majlis Pernikahan Farid Kamil Dan Diana Danielle

Hanya dengan sekali lafaz,  Farid Kamil dan Diana Danielle sah menjadi pasangan suami isteri sekitar jam 9.12 pagi tadi bertempat di Hotel Flamingo Ampang.

Pengantin lelaki telah memberikan 5 dulang hantaran dan dibalas dengan 7 dulang hantaran oleh pengantin perempuan. Mas kahwin pula sebanyak RM 10,000.

Semoga hubungan mereka berkekalan ke akhir hayat. Memang sama cantik dan sama padan kan.

Jom layan lagi gambar-gambar majlis pernikahan Farid Kamil dan Diana Danielle

sumber gambar

p/s bila tibanya musim cuti sekolah..semakin ramai yang kahwin

About Puteri Kasih

Bukan seorang tuan puteri kayangan, cuma insan biasa yang meminati bidang penulisan. Mula aktif berblog sekitar tahun 2011. Seorang pencinta kucing dan bakal seorang novelis. Berpegang pada prinsip tewas tidak bererti gagal selamanya

32 comments

  1. wah.. apsal sy xtau pun diana ngan farid kawin? hehe..
    nsb baik bc blog puteri nie..
    comel aa diana pki tdung~.. ^_^

  2. mereka buat majlis akad nikah kat kwsn terbuka ker? selalunya kat masjid atau di rumah pengantin…

  3. Suka plak tgk Diana Danielle pakai kain camtu… hehe

  4. musim cuti sekolah musim gemukkan badan.haha

  5. wahh untungnyer la diana dpt husbnd kck tgi lmpai cmtu n untung jgk la si farid dpt wife yg jelita tu..moga kekal hnga akhr hyt..amin ^_^

  6. tahniah buat mereka berdua

  7. tahniah buat mereka berdua dan keluarga

  8. Simple but better than sesetgh yg buat grand2 tp akhirnya bercerai jugak..semoga mereka kekal ke akhir hayat….

  9. suke tgk diorang ni.. simple and low profile je.. =)

  10. huhu…comelnya…peluang dari 0.0000000000000000000001% tinggal 0 dah… -_-”

  11. risaunya tengok orang bawak hantaran sambil turun tangga.uishh jatuh tergolek kang…=.=’

  12. apa yang pelik tu zie? hehe

  13. tahniah kepada kedua mempelai, semoga berbahagia selamanya :)

  14. bila turn mat jo nie, ahaks

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Scroll To Top