You are here: Home / Hiburan / Menjinak Ombak

Menjinak Ombak

Menjinak ombak adalah sebuah drama bersiri  di slot Zehra yang ditayangkan pada setiap jumaat pukul 9 malam di TV3. Drama bersiri 13 episod tu dah mula ditayangkan pada 6 Disember yang lalu dan tadi adalah episod yang kedua.

drama bersiri menjinak ombak

sumber: google

Tadi puteri ada juga membaca sinopsis drama Menjinak Ombak ni di SINI, memang jalan ceritanya menarik sebab ada unsur misteri dan tragedi. Puteri lebih gemarkan genre drama sebegini, tak suka sangat layan yang 100% jiwang.

Antara barisan pelakon yang menjayakan drama bersiri Menjinak Ombak adalah Fezrul Khan, Risteena, Talha Harith dan Syukri Yahya.

Kalau korang minat drama-drama yang ada unsur misteri, bolehlah tonton drama Menjinak Ombak setiap hari jumaat. Kalau dah terlepas bab 1 dan 2, bolehlah menontonnya di www.tonton.com.my

 

About Puteri Kasih

Bukan seorang tuan puteri kayangan, cuma insan biasa yang meminati bidang penulisan. Mula aktif berblog sekitar tahun 2011. Seorang pencinta kucing dan bakal seorang novelis. Berpegang pada prinsip tewas tidak bererti gagal selamanya

14 comments

  1. menyirap je tengok cerita ni. hehe.

  2. saya suka tengok drama yang mengasah otak barulah tak mengantuk menonton

  3. sekarang ni aiza jarang-jarang menonton tv.. nampak menarik juga drama ini..

  4. Saya tak berapa suka drama Melayu, Korea…

  5. tgk 1st ep hari tu kt kampung. tp tak tengok sgt sebab tgh baca novel jugak. haha. baca sinopsis mcm best plak.. :)

  6. macam binatang pula boleh dijinakkan ombak

  7. hi puteri !
    ehhh….tajuk dia pun lain jer puteri…ingat kan ombak rindu tadi
    kekeke…nanti azie nak try tengok…mcm best jer tu

  8. Boleh layan juga citer ni. .adala jugak kelainan

  9. owh..cerita kat tv..ingtkan cik puteri nk bgtau pe psl ombak td…
    nak bgtau cmne nk jinakkn ombak yg ganas..hehe ;p

  10. pelakon perempuan tu sama pelakon Playboy Itu Suamiku kan..baru tengok sekali jer

  11. Salam puteri, lama is tak drop by sini, menjinak ombak yer puteri? hehehehe nanti nak kena tengok gak cita nie, transitions x1 churp2 x 2. :)

  12. perh macam best je.. ..
    hurm boleh tengok kat tonton..

  13. dh jarang nk tgk tv.. playboy tu pun xtgk sgt

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Scroll To Top