You are here: Home / Bicara Hatiku

Category Archives: Bicara Hatiku

Feed Subscription

Berlalu Mac Berganti April

April

Cepatnya masa berlalu kan. Bulan Mac dah berlalu dan berganti pula dengan bulan April. Harap bulan April ni membawa perkhabaran yang lebih baik. Terutamanya dalam misi pencarian MH370. Jika 8 Mac yang lalu kita dikejutkan dengan kehilangan pesawat MAS itu, harapnya di bulan April ni kita akan dapat jawapan kepada misteri kehilangan pesawat MH370. Bercakap tentang blog, puteri agak puas ... Read More »

MH370 Berakhir Di Lautan Hindi

airmata

Dunia sedang meratapi tragedi MH370. Semuanya berakhir di Lautan Hindi. Mengalir airmata mendengar sidang media malam tadi. Puteri tak dapat nak bayangkan betapa hancurnya hati keluarga penumpang dan anak kapal penerbangan MH370. Pelbagai perasaan bercampur baur sekarang. Teringat kata-kata Kapten Nik Huzlan, Lautan Hindi adalah tempat paling sunyi di dunia. Hati puteri masih mengharapkan ada yang masih hidup, biarpun puteri ... Read More »

Sampul Berwarna Coklat

senyum

Encik posmen singgah semalam, membawa sepucuk sampul surat berwarna coklat untuk Puteri Kasih. Tengok sampul tu, seolah dapat meneka ianya kiriman siapa. Mungkin sebab dah baca entri kat SINI Didalam sampul tersebut ada ‘surat cinta’ dan keychain comel dari adik manis puteri yang bernama Aisya. Keychain yang tertulis Sarawak Borneo itu  adalah hadiah pemberian adik manis puteri ni sebagai tanda ... Read More »

Perancangan Mac

Bulan Mac

Bulan ketiga dalam tahun 2014 dah pun menjelang tiba. Cepatnya masa berlalu kan. Rasa macam baru je buat artikel untuk 1 Februari, dah bulan Mac pula. Bulan ni kena renew hosting. Dah nak masuk tiga tahun dah usia blog puterikasih.com ni. Target bulan lepas untuk blog, ada yang tercapai ada yang sipi-sipi nak tercapai dan ada yang sedikit tersasar. Mungkin ... Read More »

Scroll To Top