You are here: Home > Bicara Hatiku

Category Archives: Bicara Hatiku

Feed Subscription

Ini Kisah Puteri

tanda soal

Begitu cepat masa berlalu, pejam celik bulan Oktober dah bakal melabuhkan tirainya. Tinggal dua bulan sahaja lagi sebelum tahun 2014 pula meninggalkan kita. Bagaimana dengan azam 2014? Sudah tercapai atau belum? Tahun 2014, puteri impikan untuk memiliki novel sendiri. Untuk sesiapa yang dah lama setia dengan blog puterikasih.com, pasti sedia maklum yang dulu puteri rajin kongsi artikel e-novel kat sini. ... Read More »

Kejadian Di Pasar Antara Tauke Dan Pelanggan

persoalan

Puteri nak kongsikan satu cerita yang berlaku semalam Apa yang puteri kongsikan ni bukan untuk membuka aib sesiapa tetapi sekadar renungan untuk diri sendiri dan juga semua pembaca blog ini. Semalam puteri ke pasar, hujung minggu biasanya suasana di pasar besar agak sesak. Singgah di satu gerai yang menjual serai, kunyit, lengkuas, bawang…. Tauke gerai tu seorang lelaki warga emas, ... Read More »

Hantaran Dan Perkahwinan

ros merah

Hari ni baru sempat nak buka blog. Beberapa hari ni agak sibuk siapkan gubahan dulang hantaran. Musim cuti sekolah, memang ramai yang menamatkan zaman bujang. Ada sesiapa pembaca blog puterikasih.com yang baru berkahwin? Cantik tak gubahan hantaran yang puteri buat tu? Ada tujuh dulang hantaran kesemuanya dari pihak pengantin perempuan, tapi puteri kongsikan tiga je ye..malas nak upload banyak gambar. ... Read More »

Penangan Rainbow Loom Bands

Pelangi

Hebat betul penangan Rainbow Loom Bands. Pusing kiri, pusing kanan..hampir di mana-mana sahaja ada Loom Band. Getah berwarna warni yang semakin menjadi kegilaan budak-budak dan para remaja. Yang tak berapa nak remaja macam puteri ni pun tertarik juga. Tertarik je ye, tak pernah terfikir nak mencuba. Nak dijadikan cerita, semalam puteri singgah kedai untuk membeli barang untuk siapkan tempahan. Sampai ... Read More »

Scroll To Top