You are here: Home > Hiburan

Category Archives: Hiburan

Feed Subscription

Drama Kerana Terpaksa Aku Relakan Akhir

KTAR

Peminat-peminat drama Kerana Terpaksa Aku Relakan (KTAR) mesti dah tak sabar nak tunggu episod akhir kan. Tapi rasanya bukan hari ini episod akhir, hari isnin baru tamat. Jadi sabar ye. Yang dah baca novel Kerana Terpaksa Aku Relakan, mesti dah boleh agak penghujung drama ini macam mana. Tapi untuk yang belum baca tu, mesti tengah berteka teki..episod hari ini Indah ... Read More »

Drama Kifarah Seri Muka

Bulan

Setiap hari jumaat, puteri tak pernah terlepas menonton drama bersiri Kifarah di TV3 yang menghidangkan mesej-mesej yang berguna untuk para penonton. Minggu ni dengan tajuk Seri Muka. Mengisahkan tentang seorang wanita yang berkahwin dengan seorang duda yang mempunyai seorang anak gadis yang cantik. Pada awal perkahwinan mereka semuanya berjalan lancar sehinggalah anak tirinya itu datang tinggal bersama mereka selepas kematian ... Read More »

Drama Bersiri Kifarah – Kenan

Bulan

Kenan adalah tajuk untuk drama bersiri Kifarah yang disiarkan di TV3 pukul 9 malam tadi. Kali ini memaparkan kisah tentang sepasang suami isteri. Mereka sedang menanti kelahiran cahaya mata yang pertama. Si isteri ni suka memperkecilkan orang. Nak dijadikan cerita, ada jiran baru yang pindah bersebelahan rumah mereka. Seorang ibu tunggal bersama seorang anak. Anak itu anak istimewa, slow learner ... Read More »

Kifarah: Wifi Ada Tak?

Menggunakan gambar dalam entri blog

Drama bersiri Kifarah kali ini memaparkan sebuah kisah yang bertajuk Wifi Ada Tak? Kisah tentang seorang ibu, ayah, atuk dan nenek yang begitu taksud dengan dunia maya sehingga lalai pada dunia nyata dan kelalaian mereka itu membawa padah bila si anak kecil meninggal dunia akibat terkena kejutan elektrik kerana dibiarkan tanpa pengawasan. Ibu dan nenek sibuk bincang pasal bisnes online. Atuk dan ... Read More »

Scroll To Top