Artikel Terkini

Terima Kasih Harimau Malaya, Tak Menang Piala Tetapi Tetap Juara

Cara Untuk Bahagia

Kecewa kerana Piala AFF Suzuki 2014 bukan milik Malaysia? Pastinya tidak, sebab pasukan Harimau Malaya telah beraksi dengan bersungguh-sungguh. Mendahului dengan tiga gol, sesuatu yang tak disangka. Masa itu piala sudah dalam genggaman, tapi sedikit kelekaan telah mendatangkan bahaya. Mungkin atas faktor usia dan stamina, Thailand dapat bangkit di separuh masa kedua. Dua gol yang dijaringkan pasukan Thailand selepas itu memusnahkan harapan. ... Read More »

Keputusan Malaysia Lwn Thailand Final Kedua Piala AFF Suzuki 2014?

harimau muda

20 Disember, Malaysia lwn Thailand Final Kedua. Keputusan akan menentukan juara Piala AFF Suzuki 2014. Agak-agak siapa yang jadi juara? Sebagai rakyat Malaysia pastinya kita mengharapkan pasukan Harimau Malaya dapat mengulangi kejuaraan tahun 2010. Sepak mula seperti biasa tepat pukul 8 malam, kali ini di Stadium Bukit Jalil, Kuala Lumpur. Dengar cerita, tiket sudah habis dijual. Untuk mereka yang tak ke ... Read More »

Tentang Tiga Baby Baru

Sanggup Berkongsi Anak

Asyik tulis tentang Harimau Malaya je, kita beralih topik tulis tentang kucing plak. Korang ingat lagi entri INI?  Puteri ada kongsikan tentang penambahan tiga ahli baru. Tapi masa tu tak ada gambar nak kongsikan sebab tiga baby kecik tu belum pandai nak bergambar. Sekarang ni budak bertiga tu dah besar sikit. Kalau sakat pun dah tak menangis macam mula-mula datang dulu. ... Read More »

Keputusan Malaysia Lwn Thailand, Final Pertama Piala AFF Suzuki 2014?

harimau muda

17 Disember, Malaysia lwn Thailand untuk Final Pertama merebut Piala AFF Suzuki 2014 dan keputusannya pasti ditunggu-tunggu. Untuk final pertama ini pasukan Harimau Malaya akan berdepan dengan pasukan Thailand di Stadium Rajamangala Bangkok, Thailand. Sepak mula dijangkakan tepat pukul 8 malam waktu Malaysia. Untuk yang tak dapat ke Thailand, bolehlah menonton perlawanan final pertama Malaysia vs Thailand secara langsung di ... Read More »

Resipi Jem Nenas Sedap Dan Mudah

nenas

Artikel ni puteri nak kongsikan resipi buat jem nenas yang sedap dan mudah. Semalam luangkan masa lebih kat dapur untuk siapkan jem nenas untuk kuih tat. Kalau kita google dan cari cara untuk buat jem nenas ni, memang macam-macam resipi yang ada. Bahan utama haruslah nenas tetapi bahan sampingan berbeza. Untuk yang pernah buat jem nenas ni, pasti tau nak buat ... Read More »

Scroll To Top