Gambar Ella Kahwin

  Gambar Ella Kahwin | Gambar Majlis Perkahwinan Ella | Ella akhirnya sah menjadi isteri kepada Azhar Ghazali yang berusia 30 tahun dengan sekali lafaz. Azhar Ghazali adalah seorang juruterbang di syarikat penerbangan Firefly. Ella yang berusia 46 tahun menerima mas kahwin bernilai RM50,300 tunai berserta 7 dulang hantaran dari pihak lelaki dan dibalas dengan 9 dulang hantaran oleh pihak ... Read More »

Ella, Ratu Rock Kahwin

Ratu Rock Malaysia, Ella yang kini berusia 46 tahun dikatakan akan menamatkan zaman bujangnya dan berkahwin dengan seorang juruterbang bernama Azhar Ghazali pada malam ini, 7 Julai 2012. Pasti peminat-peminat Ella tak sabar nak menunggu detik berbahagia penyanyi pujaan mereka kan. Dan ramai juga yang tertanya-tanya bagaimana rupa jejaka pilihan hati Ella. Adakah jejaka dalam gambar di bawah ini bakal ... Read More »

Simpan Bayi Dalam Beg Galas

sekadar hiasan Bayi Disembunyikan Dalam Beg Galas | Seorang pelajar yang berusia 16 tahun dikatakan telah melahirkan anak di asrama sekolahnya dan kemudiannya menyembunyikan bayi tersebut dalam sebuah beg galas. Alahai macam-macam berita sekarang ni kan. Bilalah para pelajar nak sedar akan tanggungjawab mereka kepada ibu dan bapa untuk menumpukan perhatian pada pelajaran dan menjaga maruah diri dan keluarga. Mengikut ... Read More »

Dem Lepak Boyz Juara Showdown 2012

Dem Lepak Boyz (DBL) Juara Showdown 2012 | Showdown 2012 telah pun melabuhkan tirainya malam tadi. Dem Lepak Boyz yang menjadi favourite puteri telah menjadi juara. Tahniah buat crew Dem Lepak Boyz. Sememangnya mereka layak menang kerana telah mempersembahkan satu persembahan yang sangat hebat. DEM LEPAK BOYZ Puteri suka tengok cara diorang menari. Sangat smooth je. Tak sangka pula salah ... Read More »

Si Gadis Dan Kunang-Kunang (2)

Untuk entri ini, puteri nak sambungkan cerita mengenai si gadis dan kunang-kunang. Untuk korang yang terlepas membaca bahagian 1, sila klik SINI Keadaan kembali gelap semula apabila si kunang-kunang meninggalkan gadis itu. Si gadis hampa dan mula merenung keseorangan, memikirkan cara lain untuk menerangi kegelapan. Si gadis sedar, andainya dia terus duduk dan menunggu di situ, dia pasti akan terus ... Read More »

Travelog Cinta Abadi

Puteri baru sahaja selesai membaca novel bertajuk Travelog Cinta Abadi karya Roza Roslan. Novel ini berkonsepkan autobiografi. Namun apa yang uniknya adalah jalan cerita yang di persembahkan oleh penulis terasa sangat hidup, seolah kita yang berada dalam situasi-situasi yang diceritakan. Pengalaman dari seorang kanak-kanak sehingga meningkat remaja, penulis cuba mengambarkan setiap kisah yang pernah dilaluinya dengan pergertian yang berbeza. Selepas ... Read More »

Tahap Cemburu Seorang Lelaki

Tahap Cemburu Seorang Lelaki | Kata orang, kaum wanita dan perasaan cemburu tak boleh nak dipisahkan. Bagaimana pula dengan kaum lelaki? Mereka juga dilahirkan dengan perasaan kan. Jadi pastinya mereka mempunyai perasaan cemburu juga. Betul tak? Kalau sesiapa kata dia tak pernah ada rasa cemburu, orang tu kena gi check betul-betul, sebab mungkin dia bukan manusia tapi alien…hikk Bercakap mengenai ... Read More »