Artikel Terbaru

Cerita Berbeza Satu Entri

ketupat

Bulan Julai dah sampai ke penghujung. Rasanya masih ramai lagi yang masih bercuti raya bersama keluarga di kampung halaman. Buka blog tadi, komen spam dah berlambak. Kalau setiap satu komen spam tu boleh diibaratkan sebagai duit raya, memang kayalah puteri. Banyak kali juga puteri abaikan blog dalam bulan ni. Kejap timbul kejap tenggelam. Tapi Nuffnang tetap sudi bagi lagi dua CPUV. Satu dah ... Read More »

Terima Kasih Blog Santai

Terima Kasih

Buka blog tadi baru perasan, baru ada 9 entri je untuk bulan ni. Kalau termasuk entri ni baru sepuluh. Harap bulan depan akan lebih rajin dan lebih aktif mengupdate artikel baru. Semalam puteri dapat satu sampul coklat. Sampul tu dimasukkan kedalam plastik, sebab menurut kertas putih kecil yang ditampal pada sampul coklat tu, sampul tu terkoyak jadi pihak Pos Malaysia ... Read More »

CPUV Nuffnang #11 – Waku Doki

BE Nuffnang

Hari ini baru ada kesempatan nak buat artikel tentang Waku Doki. Pelik kan nama Waku Doki ni. Mula mula dapat CPUV Waku Doki ni, tertanya tanya juga, apa benda Waku Doki ni. Cari banner iklan ni kat blog, tak muncul pula. Jadi terpaksa google untuk mencari maksud Waku Doki. Menurut kamus urban, Waku Doki ni berasal dari perkataan Jepun iaitu ... Read More »

Scroll To Top