You are here: Home > Tag Archives: e-novel cinta ini takdirku

Tag Archives: e-novel cinta ini takdirku

Feed Subscription

Sunday Special #7

Happy sunday korang. Apa aktiviti korang untuk hari ini? Puteri masih tak ada apa-apa plan untuk hari ini. Tapi rasanya nak rehat je kat rumah setelah seminggu berperang dengan kebizian. 1)BLOGLIST Minggu ini puteri dah rombak bloglist lama dan mula mengumpul senarai nama rakan-rakan blogger untuk dimasukkan dalam bloglist yang baru. Puteri harap dengan adanya bloglist tu, puteri dapat mengenali ... Read More »

Sunday Special #1

Happy sunday korang.   Mesti korang tertanya-tanya kan apa yang special sangat lepas baca tajuk atas ini kan..hehehe   Sebenarnya mulai hari ahad ini dan hari-hari ahad yang akan datang, puteri nak buat satu entri yang lain dari yang lain. Entri yang ala-ala rojak sebab ada campuran pelbagai cerita ini puteri namakannya SUNDAY SPECIAL.   Dalam entri ni puteri akan ... Read More »

Scroll To Top